E-bok – Vad tjänar vår organisation på en ny HR- och lönelösning?
När ledningen ska fatta beslut om en ny HR- och lönelösning står ofta kostnaderna i fokus. Fördelarna med ett nytt och modernt system måste därför väga upp för själva investeringen. För att förstå fördelarna med nya systemlösningar måste kostnaderna också belysas ur ett annat perspektiv: vad kostar det företaget att inte uppdatera sina HR- och lönelösningar?
I denna e-bok har vi samlat exempel på de kostnader som uppstår genom användandet av föråldrade system för HR och lön – och hur du kan komma tillrätta med dem i mer moderna lösningar.
Vi hoppas att det kan hjälpa dig som driver frågan om att modernisera HR- och lönesystemen i din verksamhet att bygga ett bättre underlag för beslut.
Trevlig läsning!
I e-boken kan du läsa mer om:
- Tid och resurser för manuell löneadministration
- Mobila och smarta system med AI som frigör tid
- Internt engagemang med tydlig förändringsledning
- Att frigöra tid för strategisk HR och total cost of ownership (TCO)
- Tid innan nyanställda blir produktiva
- Hur du kan räkna på kostnaderna för HR- och lönesystem
Ladda ner vår gratis e-bok här
Relaterade artiklar
Hur fungerar representation?
Konferenser, personalfester, middagar, golfrundor eller teaterbesök. Vad räknas egentligen som representation och vad räknas inte? Det är viktigt för dig som företagare att ha koll på vad du kan göra för avdrag samt hur avdragsgilla kostnader och moms ska hanteras. Denna kunskap behövs för att kunna ta fram rätt underlag till bokföringen av representationen. Vi har tagit fram de viktigaste delarna för att vägleda dig rätt.
Vårt nya varumärke - SD Worx brand story
Det var inte bara namnet som blev nytt när Aditro blev en del av SD Worx-familjen. Hela varumärket ändrades till det nya företagets former. Här kan du se och läsa mer om vår nya visuella profil.
Rekrytering och onboarding i ett – Se den nya lösningen för HR People
Det nya verktyget från Teamtailor och SD Worx ger en effektiv rekryteringsprocess som attraherar nya stjärnor till ditt företag.