Support
Vi inom supportverksamheten ser fram emot att få dela med oss av våra kunskaper och erfarenheter. Vi hanterar alla typer av ärenden som handlar om allt från hur applikationerna effektivast används till frågor som rör din lönespecifikation – för de företag som valt denna supportlösning. Mer information om vilken lösning just ditt företag har valt kan du få från ditt företags HR-avdelning eller kontaktperson för löneadministration.
Support för företaget
Vi nås via våra kundsidor eller telefon beroende på vilken lösning ditt företag har valt.
Är du en användare som har behörighet att skapa ärenden till oss så loggar du in genom knappen nedan. Efter det så anger du din e-mailadress som användarnamn och ditt lösenord.
Kundportalen
Här loggar du in för att hantera och skapa supportärenden, beställa konsulthjälp samt läsa användbara artiklar.
Support för dig som är anställd
Har du frågor om din lönespecifikation, tidrapportering eller liknande hittar du kontaktuppgifter som gäller för just ditt företag på din lönespecifikation.
Titta på din lönespecifikation och använd de kontaktuppgifter som finns där för att kontakta din support.
Om du inte kommer åt din lönespecifikation, kontakta ditt företags HR-avdelning.